Peter May: Poikkeuksellisia ihmisiä (2011)
Peter Mayn vauhdikkaan trillerisarjan sankari on skolantilais-italialainen yliopistoprofessori Enco Maclead. Viihdyttävä ja mielenkiintoinen kirja. Jotain samaa Dan Brownin DaVinci koodin kanssa, mutta minut koukutti loppuun saakka.
Simon Lelic: Katkeamispiste (2010)
Huh huh. Olipas rankka kirja. Takakannessa kerrotaan kirjan olevan hätkähdyttävä romaani henkisestä ja fyysisestä kiusaamisesta sekä sen seurauksista.Ja tällaista voi oikeasti tapahtua jossakin koulussa.
Denise Mina: Ampiaiskesä (2011)
Enkelioppi ei natsannut,, vaihdoin kesken kaiken Ampiaiskesään. Rikosylikonstaapeli Alex Morrow odottaa kaksosia, mutta ratkoo murhia tullen mennen. Ihan ok, tuli luettua loppuun asti aika pikaisesti.
Douglas Preston: Isku (2009)
Veret seisauttava tieteisseikkailu lajityypin mestarilta, kehutaan kirja-arvostelussa. Minusta puuduttava, kestipä pitkään päästä kannesta kanteen. Mutta olihan se luettava, että selviäisi taas kerran kuinka tarina päättyy.